Slask in my fire

Har äntligen styrt upp nya hörlurar så att jag kan lyssna på min mp3 igen. Detta har jag firat genom att lyssna på Dub Sweden - Ice in my fire om och om och om igen så fort jag fått chansen idag. Den gav verkligen en extra sstuds i de slaskpulsande stegen. Mycket schysst.

För övrigt visade det sig fungera väldigt bra det där med att sova om natten. Hur förvånande som helst! Jag har alltid närt något av en skepsis mot detta att man skulle bli pigg av att sova mycket om nätterna, men kanske är det dags att ompröva frågan, för idag aceade jag lätt alla prövningar. Jag kanske skulle prova på det ikväll igen (men, boooring!) för imorgon börjar jag kvart över sju. Godnatt, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0